lauantai 2. marraskuuta 2013

Keinulaudalla

"Mä oon lihava".... Jooo-o, no siis tuo ajatus mun päähän ensimmäisenä tuli, kun mä kattelin itteeni tänään peilistä. Jos mä ajattelen järkevästi mä tiedän olevani ihan normaalipainoinen, mutta sitten se osa joka ei ajattele noin on paljon vahvempi ja voimakkaampi. Sääli. Olen kuitenkin saanut kasvatettua tuota terveempää ajatusta päässäni, jes! Paljon on kuitenkin vielä tekemättä ja tajuamatta, kuten tuo minun peilikuvan katseluun liittyvä ajatuksenikin jo kertoo...

Tää jotenkin ns. aaltoilee tämä mun olotilta. Tarkoitan siis sitä, että nyt mun on hyvä olla ja mä en ajattele koko ajan syömisiäni, mutta tilanne voi olla huomena jo aivan eri. Tajusin, että mä varmaan kuolisin häpeästä jos mun porukat sais tietää tästä. Siitä tulis mulle varmasti ikuinen leima ja nehän ei lopettais sitä syömisteni kyttäämistä ja sitä epäilyä että menenkö nyt heti oksentamaan. Huh hirvittää ajatellakkin. Paree siis lopettaa hyvän sään aikana!!!

Tänään on lauantai, eli nyt on kulunut noin viikko siitä kun mä oksensin viimeksi ja siis viikko myös siitä kun mä oikeasti päätin parantua tästä paskasta. Ajattelin lähteä tänään vetään oikeen kunnon viinikännin!! :D Tämä siksi, että mun kaverilla on synttäribileet (wuhuuu) ja toki myös omassa päässäni hieman juhlin sitä miten hyvä viikko nyt on ollut :). Toivon näitä tulevan paljon lisää.

Hei ihanaa viikonloppua teille kaikille ja muistakaa, että kaikki on ihania just sellasina ku on <3!! (Hyi, mua itteenikin rupeaa jo hieman etomaa toi mun tsemppi ja positiivisuu, yök)

xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti