sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Krappe-aivoin

Ha ha halloween ja johan oli ohjelma! Pakko myöntää, että meikäläistä vaivaa tänään pienimuotoinen krapula. Ei niinkään pahaolo vaan enemmänkin väsy ja NÄLKÄ :D.  Huh ja joo olen tuota nälkää jo tässä ruokkinutkin aikas hyvin, mutta siltikään mua ei haittaa. Ihanaa. Huomena mä voin sit vaikka lenkkeillä tai jtn, mut tänään mä kyl rötvään vaan!! Niiiiiin ja operaatio hanki poikaystäväkin liikahti vihdoin johonkin suuntaan. Ei ehkä lähemmäs parisuhdetta, mutta kuitenkin jotain :). Eli kaiken kaikkiaan ihan kelpo viikonloppu ja viikko kokonaankin!

Mun tekis mieli käydä ostamassa kaupasta karkkiiaaaaa ja niin mä taidankin. Heikko minä.. Ihminen.
Mut en mä jaksa enään murehtia jotain paskoja kiloja, haluja, tekoja. Elämä on elämää ja antaa sen rullaa eteenpäin vaan ja koittaa siinä sivussa nautiskella sen mitä kerkeää! Tänään mä päätin, että oon aika ihana ja kaunis ja ja kaikkea super adjektiiveja. Olkaa hei tekin (tai tehän ootte jo)!!

xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti