maanantai 4. marraskuuta 2013

Se tapahtui

Mä romahdin.
Tein sen.

Ahmin.
Oksensin.

Miks?? En tiedä. Ärsyttää.

Mul on taas ollu koko ajan vaan ihan kamala nälkä ja tuntuu, että syömällä se vaan kasvaa ja kasvaa.. Onneks huomena on taas töitä niin ei voi koko ajan olla vaan syömässä. Tai miettimässä syömistä. Mä koitan nyt ihan tosissaan saada ensin ton ahmimisen kuriin ja sitten sen oksentamisen. Tai siis sehän hoituu jo oikeastaan tossa ahmimisen kuriin laittamisessa... Huh, mä oon aika heikko oikeestaan. Pakko alkaa rakastaa itteeni enemmän ja tekeen ittelleni mahdollisimman paljon hyvää ton paskan sijaan. Taisan vaan olla liian laiska ja tyytyä liian vähään.. Oon ihana näinkin,  mutta ulkoisesti en tällä hetkellä kuvasta sitä miltä sisällä tuntuu. Tai sitä mitä sisältä oon..

Pitää alkaa nyt taas kasvattaan tota järjetöntä tsemppii ja alkaa oikeasti tekeen jotain sen ulkonäönkin eteen. Lopussa kiitos seisoo.. jooo-o...

xxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti